Principii de functionare

Toate deciziile si actiunile companiei se ghideaza dupa Obiectivele strategice, Principiile de functionare si Procedurile de lucru.
Punem toate cunostintele, experienta si pasiunea noastra in satisfacerea deplina a clientilor nostri, prin serviciile excelente pe care le oferim.
Datorita bunei organizari si a procedurilor clare de lucru, stim intotdeauna ce si cum trebuie facut.
Ne facem treaba repede si bine, in mod corect, fara nici un rabat la calitatea serviciilor oferite.
In relatiile interne, colectivul este pe primul loc. Respectandu-ne, ajutandu-ne si intelegandu-ne unul pe celalalt, avem garantia ca impreuna vom realiza lucruri deosebite, ce vor fi apreciate de catre clientii nostri.
Suntem preocupati tot timpul de perfectionarea metodelor, tehnicilor si procedurilor de lucru, evitand astfel aparitia oricarei probleme.
Orice obstacol sau probleme care apar, sunt binevenite deoarece ne vom preocupa imediat sa le depasim si sa le rezolvam, luand masurile ce se impun pentru imbunatatirea activitatii noastre.
Cu mult tact si multa intelegere, rezolvam imediat cel mai mic incident care apare in orice activitate conexa.
Ne focusam numai pe activitatile pe care le stapanim foarte bine si despre care suntem convinsi 100% ca ne vor aduce bune rezultate in viitor.
Cautam intotdeauna cea mai rapida si directa rezolvare.
Ne verificam si controlam de fiecare data unul pe celalalt, asfel incat sa fim siguri ca totul iese perfect din mainile noastre.
Ne ingrijim permanent de imaginea companiei noastre.
In toate actiunile pe care le intreprindem, facem tot ceea ce este mai bine pentru compania noastra.


Procedurile de lucru pe care le initiem si pe care le respectam cu sfintenie, trebuie sa fie clare si concise, astfel incat sa poata fi insusite si aplicate de indata de catre orice nou sosit in familia noastra.
Evitam orice fel de conflict si suntem cat mai rezervati cu oamenii agresivi si conflictuali, iar dupa ce rezolvam situatia respectiva, evitam sa mai luam contact direct cu acele persoane.
Gospodarim cu multa grija si intelepciune activele companiei si suntem atenti la fiecare banut cheltuit.
Eliminam tot ceea ce nu este necesar, schematizam, automatizam, si simplificam orice actiune sau operatiune fara a afecta calitatea si eficienta acestora.
Intotdeauna ne documentam, apoi prioritizam si planificam.
Mediul in care lucram este totdeauna curat, luminos, functional si ordonat.
Toti membrii colectivului sunt permanent instruiti si indrumati, astfel incat sa obtina cele mai bune rezultate.
Respectam intotdeauna termenele si obligatiile asumate, iar atunci cand din cauze obiective nu ne putem incadra in termenele respective, anuntam din timp clientul, si-l facem sa inteleaga si sa accepte motivele intemeiate ale intarzierii respective.
Suntem intotdeauna curat imbracati si cu igiena personala la zi.
Ingrijim si curatam zilnic echipamentele si ustensilele de care ne folosim in timpul serviciului.
Atunci cand un echipament se strica ne ingrijim ca acesta sa fie imediat reperat sau inlocuit, chiar daca nu avem in acel moment nevoie de el.
Suntem extrem de atenti la modul in care ne exprimam, atat in scris, cat si in vorbirea curenta. Folosim in mod corect limba romana si ne indreptam de indata orice greseala de exprimare in scris sau vorbita.
Studiem mereu pentru a ne imbunatati competentele, ne dezvoltam permanent abilitatile si conostintele profesionale si personale.
Principala munca a sefilor de departamente consta in ordonarea, monitorizarea, documentarea si imbunatatirea permanenta a activitatilor coordonate.


Administratorul Societatii coordoneaza, supraveghezeaza si corecteaza activitatea sefilor de departamente.
Suntem focusati pe ascultare si intelegere. Mai intai ne ascultam cu atentie interlocutorul si incercam sa-i intelegem mesajul, apoi verificam daca am inteles bine mesajul transmis.
In timpul programului suntem focusati 100% pe activitatile de serviciu si ne facem fiecare treaba cu responsabilitate. Pentru acest fapt Societatea ne recompenseaza cat se poate de bine.
Respectul fata de clienti si fata de dorintele si nevoile lor, inseamna respect fata de sine.
Pentru noi, calitate inseamna “perfect”.
Ne tratam clientii, partenerii si colegii la fel cum ne place si noua sa fim tratati de catre acestia.
AutoCurat este un bun loc de munca, si facem cu totii tot ceea ce ne sta in putinta pentru a da un randament maxim simtindu-ne bine in acest colectiv. 

Cauta in site:

Noutati

23/04/2020
  Nou de la AutoCurate - Pachete de igienizare

Venind in intampinarea clientilor nostri, am...detalii »

20/02/2020
  Chiar si pe vreme rea, tapiteriile se usuca imediat

Chiar si pe vreme rea, deoarece curatarea se...detalii »

09/07/2018
  Curatare si restaurare masini afectate de inundatii

Din cauza ploilor abundente din ultima...detalii »

AutoCurate - Contact

Copyright © AutoCurate 2020