Termeni si conditii

Din respect pentru clientii nostri si pentru munca depusa de noi, spre siguranta si confortul ambelor parti am elaborat urmatorii

 

Termeni și condiții

 

  1. Introducere

1.1 Acești termeni și condiții constituie un document, un „Acord” între dumneavoastră „Clientul” și noi, prestatorul de servicii, Inova Systems Apps SRL - „AutoCurate & eSteam” pentru furnizarea de servicii de curatare si igienizare ale suprafetelor textile – Serviciul, de către AutoCurate & eSteam.

1.2 Clientul este de acord că orice utilizare a serviciilor AutoCurate & eSteam, inclusiv plasarea unei comenzi pentru servicii prin telefon, e-mail, formulare de pe site, etc., constituie acceptarea de către Client a acestui Acord.

1.3 Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel, în scris, de către administratorul AutoCurate & eSteam, acest Acord va prevala asupra oricăror alți termeni de afaceri sau condiții de cumpărare prezentate de catre Client.

1.4 Nici o modificare a acestui Acord nu va fi valabilă decât dacă este aprobată în scris de către administratorul AutoCurate & eSteam.

1.5 AutoCurate & eSteam își rezervă dreptul de a aduce modificări oricărei părți a acestui Acord fără a un anunț prealabil. Orice modificări se vor aplica intelegerilor noi, nu si contractelor in derulare.

 

  1. Termeni generali

2.1 Serviciul  se efectuează atent si cu profesionalism, in funcție de indicațiile înscrise pe etichetele suprafetelor, conform standardelor internationale. In cazul in care etichetele lipsesc, AutoCurate & eSteam este absolvita de orice răspundere, curățarea făcându-se pe baza informatiilor furnizate de catre Client si pe răspunderea acestuia.

AutoCurate & eSteam nu răspund in cazul in care suprafetele textile  nu rezista la modul de curățare indicat pe eticheta produsului.

2.2 Daca Clientul solicita curățarea si igienizarea suprafetelor textile  într-un mod contrar opiniei specialistului, AutoCurate & eSteam aceasta se va face numai pe riscul sau.

2.3 In anumite cazuri, curatarea si igienizarea suprafetelor textile  se va face numai cu acordul specialistului AutoCurate & eSteam si pe răspunderea Clientului.

2.4 In ceea ce priveste uzura, ambele parti recunosc, in principiu, un grad de 30% pentru orice obiect predat spre curatare.

2.5 AutoCurate & eSteam nu își asuma răspunderea pentru:

a - petele dificile care nu ies in urma unor procese repetate de detașare si curățare anterioare sau pentru deteriorarea materialului in urma acestor procese anterioare;

b - tesatura nerezistenta la tratamentele corect aplicate;

c - culoare destabilizata;

d - tesaturi desprinse;

e - franjuri deteriorati;

f - crapaturi sau taieturi aparute pe spatele suprafetelor textile;

g - desprinderea partilor cauciucate;

h - desprinderea bordurilor lipite;

i - suprafete afectate de molii, mucegai, rugina sau alti factori externi.

2.6 Obiectele din piele şi blană naturală sau artificiala sau cele care conţin componente din aceste materiale se vor curăţa NUMAI pe răspunderea Clientului, aceste articole putând fi afectate în urma curățării astfel: decolorări accentuate sau neuniforme, reapariția unor pete, rupturi, etc.

2.7 Daca obiectele predate își modifica dimensiunile sau se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (defecțiuni provenite din insuficienta rezistenta a țesăturii, coloranților etc.) AutoCurate & eSteam este absolvita de orice răspundere.

 

  1. Petele

3.1 Unele pete sunt greu de tratat și, deși se depun toate eforturile pentru a curata toate petele, nu putem garanta eliminarea completă a acestora. AutoCurate & eSteam nu  garantează eliminarea 100% a petelor.

3.2 Petele derivate din agenți de albire, acizi și coloranți permanenți pot fi permanente neputand fi îndepărtate cu nici un tratament. AutoCurate & eSteam nu pot garanta eliminarea tuturor petelor, mai ales a celor permanente.

3.3 AutoCurate & eSteam nu pot fi responsabile pentru nici o condiție preexistentă care nu este evidentă la inspecția vizuală a suprafetelor ce urmeaza a fi curatate si igienizate.

3.4 Operatorii AutoCurate & eSteam pot evalua faptul că este „nerealizabil” să îndepărteze o anumită pată sau semn de pe o anumita suprafata în comparație cu costul înlocuirii acestuia.

3.5 Atunci cand un operator al AutoCurate & eSteam identifica sau crede în mod rezonabil că a găsit mizerii periculoase, (de ex. azbest sau mucegai) sau prezența unor substante straine impregnate in suprafete, cum ar fi o cantitate substanțială de odorizant de covoare, adezivi sau detergenti de curățare, ori alte substanțe chimice sau materiale, Clientul înțelege că prezența acestor substante si/sau materiale poate necesita o curățare suplimentară și posibil chiar mai multe vizite de curățare. Clientul este de acord să își asume toate costurile pașilor suplimentari pentru curățarea sau soluționarea în alt mod a unei astfel de stări. Clientul înțelege că aceste costuri suplimentare de tratament nu fac parte din estimarea facuta inițial.

3.6 Petele de urină sau alte animale pot afecta culoarea fibrelor și astfel de pete nu pot fi îndepărtate complet. Proprietarii de animale de companie ar trebui să știe că uneori poate rezulta un miros de la o ciupercă care este eliberată in procesul de curatare.

3.7 Pentru eliminarea cu succes a petelor se va ține cont de faptul că: cu cât pata este mai veche, cu atât va fi mai dificil de scos.

3.8 Petele tratate anterior cu soluții chimice sau alt fel de soluții de către Client sau o terta persoana vor îngreuna munca și chiar și aspectul final al suprafetelor curatate si igienizate. Rezultatul final al Serviciului depinde foarte mult de modul in care a fost exploatata si intretinuta anterior Serviciului nostru suprafata respectiva.

 

  1. Autovehicule

4.1 Un operator al AutoCurate & eSteam va efectua o inspecție a vehiculului înainte de prestarea Serviciului. Constatarile efectuate sunt inscrise în Formularul de comanda pentru curatare si igienizare auto, care va fi semnat de catre ambele parti.

4.2 AutoCurate & eSteam isi rezervă dreptul de a refuza orice rezervare sau de a incepe ori continua cu prestarea lucrarilor dacă constata faptul că clientul are cerinte sau asteptari nerezonabile sau este neincrezator asupra rezultatelor Serviciului.

4.3 Prin efectuarea rezervarii/comandarii serviciului, Clientul este de acord urmatoarele:

a - Curatarea si igienizarea oricarui vehicul prezinta un anumit risc. Materialele, suprafetele si componentele supuse Serviciului trebuie in mod normal să reziste si sa nu fie afectate atat in urma proceselor normale de curățare cat si a celor specifice utilizate de catre AutoCurate & eSteam deoarece toate tehnicile materialele si consumabilele folosite au fost deja testate cu bune rezultate in procesul de curatare a mii de vehicule.

b - Proprietarul recunoaște pe deplin și își asumă toate riscurile legate de metodele si tehnicile de curatare si igienizare folosite de catre AutoCurate & eSteam si prin urmare, este de acord să fie pe deplin responsabil și să renunțe la orice pretenție împotriva AutoCurate & eSteam referitoare la metodele si tehnicile folosite in timpul efectuarii Serviciului.

4.4 AutoCurate & eSteam isi vor folosi toata expertiza si vor lucra cu mare atentie, astfel incat materialele, suprafetele ori subansamblele sa nu fie afectate in urma proceselor de curatare si igienizare. Fiecare metoda folosita este testata mai intai cu grija pe una dintre partile mai putin vizibile, trecandu-se apoi la curatarea si igienizare intregului.

4.5 Solicităm clienților noștri să îndepărteze scaunele pentru copii de pe bancheta inante de inceperea Serviciului.

4.6 Clienții vor îndepărta toate lucrurile personale și alte obiecte importante sau de valoare din vehicul înainte de predarea acestuia pentru efectuarea Serviciului.

4.7 Clientul este de acord că AutoCurate & eSteam nu va fi făcut responsabil pentru nici un obiect personal deteriorat sau disparut lăsat în vehicule.

4.8 Toate articolele găsite în vehicul vor fi puse într-o sac de plastic și lăsate portbagaj la predarea masinii pentru a putea fi recuperate de catre Client.

4.9 Timpul de curățare promis este doar estimativ și variază pentru fiecare vehicul in parte.

4.10 Dacă vehiculul este foarte murdar, cu păr de animale, noroi, mucegai sau orice formă de mizerie, este corect să ne informați în momentul efectuarii rezervarii.

4.11 Nedezvăluirea, la momentul rezervării, a oricăror probleme condiționate care implică pete greu de scos, mirosuri neplăcute, deșeuri biologice umane sau animale, mucegaiuri, scurgeri de substanțe chimice, imbacsire excesivă cu substanțe chimice sau orice alte materiale periculoase anulează garanția realizarii unui Serviciu de inalta calitate.

4.12 Este dificil să descoperim daune preexistente în timpul inspecției inițiale a vehiculului, unele vehicule au componente interioare care sunt rupte, zgâriate, uzate, decolorate, nu funcționează la parametrii normali sau sunt slăbite și crăpate fără știrea proprietarului. Vă vom aduce la cunoștință, despre acestea pe masura ce le depistam si prin urmare sunteți de acord să nu faceți AutoCurate & eSteam responsabil pentru orice daune preexistente.

4.13 AutoCurate & eSteam nu va fi responsabilă pentru corectarea imperfecțiunilor preexistente ale suprafetelor sau subansamblelor.

4.14 Clientul înțelege că serviciile prestate, cum ar fi curatarea sub presiune, curățarea chimica a petelor etc., pot scoate la iveala imperfecțiuni ale suprafețelor care nu erau vizibile înainte de curățare. Acumulările mari de mucegai și murdărie pot ascunde alte probleme, cum ar fi fisuri, pete de ulei sau rugină, putrezire a materialelor, etc.

4.15 În unele circumstanțe, îndepărtarea unei pete poate să nu fie posibilă sau practică, iar înlocuirea suprafeței sau revopsirea poate fi necesară.

4.16 În consecință, pentru o considerație bună și suficientă, Proprietarul (Clientul) eliberează AutoCurate & eSteam de orice revendicări, cereri și obligații, cunoscute sau necunoscute, previzibile sau nu legate în vreun fel de

Serviciul prestat atata timp cat Serviciul a fost executat cu buna credinta.

 

  1. Covoare, mochete si tapiterii

5.1 Clientul înțelege faptul că AutoCurate & eSteam nu poate fi făcută responsabilă pentru defectele care pot exista în covoare mochete sau tapiterii atunci când acestea sunt plasate în custodia sa.

5.2 Clientul este de acord să accepte evaluarea AutoCurate & eSteam cu privire la starea obiectelor la primire și eliberează în continuare AutoCurate & eSteam de orice responsabilitate pentru defectele ce pot aparea după îndepărtarea murdăriei.

5.3 Contracția poate apărea în suprafetele textile în funcție de tipul și calitatea acestora. AutoCurate & eSteam nu poate fi făcută responsabilă pentru acest eveniment, cu toate acestea, vom întinde suprafetele respective cât mai mult posibil pentru a le readuce la condițiile de dinainte de curatare si igienizare.

5.4 Decolorarea, schimbările de culoare, putregaiul datorat uzurii, luminii solare, îmbătrânirii sau a materialului deteriorat care se dezintegrează în procesul de curățare nu pot fi adesea observate înainte de curățare. AutoCurate & eSteam nu își poate asuma responsabilitatea pentru aceste condiții preexistente. Culorile instabile pot denatura in procesul de curatare si igienizare – testarea prealabilă a rezistenței culorii este efectuată pe fiecare obiect, dar rezistența culorii nu poate fi garantată pe baza unui simplu test iar AutoCurate & eSteam nu este responsabilă pentru coloranții care se denaturează în procesul de curățare.

5.5 Anumite pete pe care nu le puteți vedea pot deveni maronii după curățare. Astfel de pete sunt cauzate de sucul de portocale, grapefruit, pepene verde sau lămâie, băuturi răcoritoare îndulcite artificial și alte băuturi similare. Petele de urină sau alte animale pot denatura culoarea fibrelor și astfel de pete in mare masura nu pot fi îndepărtate. Unele pete sunt greu de tratat și, deși se depun toate eforturile pentru a trata toate petele, nu putem garanta eliminarea completă a acestora.

5.6 Este posibil ca părul de animale să nu poată fi îndepărtat complet de pe fibrele covoarelor, mochetelor sau tapiteriilor.

5.7 Covoarele si mochetele din viscoză, lana, tencel sau matase sunt foarte dificil de curățat din cauza naturii materialelor din care sunt fabricate, necesitand o atentie deoasebita si o munca migaloasa. Acceptând acest fapt, legat de aceasta, Clientul înțelege următoarele riscuri:

a - Când aceste materiale se udă poate aparea adesea o ingălbenire. Suntem foarte atenti si incercam prin tehnicile utilizate să diminuăm îngălbenirea, dar aceasta nu poate fi îndepărtata intotdeauna complet.

b - Vopselele nu fac intotdeauna o buna priza pe acest tip de materiale și din aceasta cauza acestea se poat decolora in timpul efectuarii Serviciului.

c -  De asemenea, este proabil ca portiuni ale suprafetelor să se întărească putin dupa uscare, astfel incat lucram cu mare atentie, dar este posibil ca suprafetele tratate să nu mai fie la fel de moi ca înainte.

d -  Vom fi foarte atenți și vom face tot posibilul pentru a solutiona fiecare dintre aceste probleme, dar este posibil să nu avem succes 100%.

5.8 Livrarea obiectelor curatate si igienizate este estimată între 7-12 zile lucrătoare dar poate fi supusă întârzierilor care nu sunt sub controlul AutoCurate & eSteam. AutoCurate & eSteam nu va fi responsabil pentru nici o nerespectare a livrării din aceste cauze.

5.9 Nu depozitați covoarele rulate, decât dacă sunt pregătite special pentru depozitare de către AutoCurate & eSteam. Covoarele sau mochetele curățate recent pot menține o umiditate suplimentară și trebuie lăsate să respire după curățare.

5.10 Desfășurați și inspectați covoarele sau mochetele imediat după livrare. AutoCurate & eSteam nu este responsabilă pentru starea oricărui covor după mai mult de 24 de ore de la livrare.

5.11 Pentru obiectele curatate si igienizate neridicate la termen, după 3 zile lucrătoare se va percepe o taxă de depozitare de 1 leu/mp/zi. Orice obiect se considera ca ocupa cel putin 1 mp.

5.12 In cazul in care clientul nu va ridica obiectele in termen de 30 de zile AutoCurate & eSteam își rezerva dreptul de a le considera abandonate si de a actiona in consecinta.

5.13 In cazul deteriorării grave a obiectelor curatate din cauza AutoCurate & eSteam sau in cazul furtului prin efracție din sediul nostru, constatat de politie, AutoCurate & eSteam va oferi despăgubiri reprezentând de maxim 10  (zece) ori costul curățării acelui obiect, in termen de maxim 30 de zile de la constatare.

5.14 Daca cererile de despăgubire depășesc suma de 300 lei, Clientul va trebui sa prezinte documentul de achiziție al articolului (factura fiscala, bon fiscal etc).

5.15 Pentru covoarele ovale, calculul pretului se face masurand cea mai mare lungime și cea mai mare latime.

5.16 Dacă din lista de preţuri lipseşte denumirea unui obiect, preţul se va stabili prin comparare cu preţul acelor obiectee care au forma, sau textura asemănătoare ori în funcţie de cantitatea de muncă depusă.

 

  1. Efectuarea Serviciului la locatii ale Clientului

6.1 Clientul declară și garantează că:

a - Va oferi un mediu de lucru sigur la sediul sau pentru ca operatorii AutoCurate & eSteam să efectueze in conditii optime Serviciul;

b - Operatorii AutoCurate & eSteam vor avea acces nerestricționat în zonele in care vor presta Serviciul;

c - Va oferi operatorilor AutoCurate & eSteam acces la toate utilitățile de care acestia au nevoie pentru a furniza Serviciul in conditii optime;

d - Va informa AutoCurate & eSteam înainte de începerea Serviciului cu privire la orice pericole, riscuri sau inconveniente de natura sa afecteze prestarea acestuia.

e - Este autorizat să opereze in locatia respectiva și să beneficieze de prestarea Serviciului in acea locatie;

f - Va asigura sau elimina din zona de actiune a operatorilor AutoCurate & eSteam orice obiect fragil, delicat, sau valoros, inclusiv documente, carduri sau bani numerar, bijuterii, opere de artă, antichități sau obiecte cu valoare sentimentală înainte de începerea prestarii Serviciului.

6.2 Curățarea si igienizarea suprafetelor textile la locatiile Clientilor a nu este la fel de eficienta ca atunci cand se efectueaza la sediul AutoCurate & eSteam, indepărtarea profundă a petelor nefiind intotdeauna posibilă in aceste conditii.

6.3 Clientul înțelege că AutoCurate & eSteam nu pot fi făcută respunzatoare pentru defectele preexistente sau a celor ascunse care pot exista în suprafetele supuse Serviciilor.

6.4 Clientul este de acord să accepte evaluarea AutoCurate & eSteam cu privire la starea suprafetelor ce urmeaza a fi curatate si igienizate și eliberează AutoCurate & eSteam de orice responsabilitate pentru defectele ce pot deveni vizibile după îndepărtarea murdăriei.

6.5 Contracția poate apărea la suprafetele textile, în funcție de tipul și calitatea acestora. AutoCurate & eSteam nu pot fi făcute responsabile pentru acest tip de evenimente.

6.6 Decolorarea, schimbările de culoare, putregaiul uscat provenit din cauza uzurii, a luminii solare, îmbătrânirii sau a materialului deteriorat care se dezintegrează în procesul de curățare nu pot fi uneori observate înainte de curățare si igienizare. AutoCurate & eSteam nu își pot asuma responsabilitatea pentru aceste condiții preexistente.

6.7 Desi in marea majoritate a cazurilor curatarea cu aburi duce la o reimprospatare a culorilor, se pot intalni si suprafete cu culori instabile ce se pot deteriora atunci când sunt curățate cu aburi. AutoCurate & eSteam nu sunt responsabile pentru coloranții de slaba calitate care se deteriorează în timpul procesului de curățare si igienizare.

6.8 Mochetele de calitate mai slaba curatate si igienizate la afata locului care se umezesc în urma Serviciului pot deteriora podelele din lemn de esență tare sau alte suprafețe sensibile la apă. AutoCurate & eSteam nu sunt responsabile pentru nici o deteriorare a suprafețelor subdiacente în timpul sau după curățarea acestor tipuri de suprafețe.

 

  1. Riscuri pentru sănătate și siguranță

7.1 Clientul recunoaște și este de acord că:

a - Operatorii AutoCurate & eSteam au dreptul să efectueze o analiză a siguranței locului de muncă înainte de începerea oricărei lucrări pentru a evalua riscul pentru sănătate și securitate din locatia respectiva;

b - Operatorii AutoCurate & eSteam pot, fie înainte, fie în timpul prestării Serviciului, să nu furnizeze sau să înceteze furnizarea Serviciului în cazul în care efectuarea acestuia prezintă, un risc pentru sănătatea și siguranța lor sau a ltor persoane prezente in incintele respective.

7.2 Deoarece umezeala de pe suprafetele aflate in proces de curatare si igienizare poate prezenta un pericol de alunecare, rezidenții si oaspeții Clientului vor evita traficul in zonele in care se presteaza Serviciul până când zonele respective se vor fi uscat.

7.3 Clientul este de acord să țină copiii sau persoanele aflate în întreținere departe de orice echipament al AutoCurate & eSteam utilizat ca parte a efectuarii Serviciului.

7.4 Soluțiile de curățare trebuiesc considerate ca fiind daunatoare sanatatii și nu sunt destinate consumului uman.

7.5 Operatorii AutoCurate & eSteam sunt bucuroși să mute mobilă ușoară. Datorită reglementărilor de sănătate și siguranță, un operator va încerca să mute doar mobilierul a carei mutare nu necesită mai mult de o persoană.

 

  1. Rezervări

8.1 Clientul poate face o rezervare fie personal, telefonic, printr-o aplicatie, sau prin E-mail.

8.2 În momentul rezervării, Clientul va furniza detalii cu privire la orice pericole sau riscuri potentiale din locatia pentru care solicita efectuarea Serviciului.

8.3 AutoCurate & eSteam oferă cotații aproximative dupa ce va primi absoulut toate informatiile solicitate si necesare.

8.4 Cotațiile transmise prin telefon, aplicatii, E-mail, sau pe paginile de internet ale AutoCurate & eSteam, se bazează pe experiența AutoCurate & eSteam si/sau informațiile furnizate de către Client, iar în absența, sau in cazul unor descrieri clar definibile, dacă lucrarea efectivă este diferită de cea pentru care a fost facuta cotatia, prețul poate varia în consecință.

8.5 La sosirea in locatii operatorii AutoCurate & eSteam, vor inspecta suprafetele solicitate a fi curățate si igienizate. Operatorii AutoCurate & eSteam pot cota suplimentar după inspecție, dacă starea suprafetei de curatat este considerată diferită de informațiile furnizate de catre Client.

8.6 Operatorii AutoCurate & eSteam vor confirma prețul cu Clientul înainte de începerea lucrărilor.

8.7 Ofertele sunt valabile pentru o perioadă de 30 de zile de la data efectuarii acestora.

8.8 AutoCurate & eSteam își rezervă dreptul de a nu accepta o rezervare din orice motiv.

 

  1. Preturi, taxe de anulare și alte taxe suplimentare

9.1 Pragul minim pentru orice serviciu, inclusiv deplasarea este de 500 lei fara TVA.

9.2 Se vor percepe taxe suplimentare pentru orice Serviciu rezervat/efectuat in weekend, după orele de program sau in zilele de sărbătoare legale.

9.3 Dacă dorește să suspende, să amâne sau să anuleze Serviciul din orice motiv, Clientul va notifica AutoCurate & eSteam pana cel mai tarziu la ora 12:00 în ziua lucratoare premergatoare rezervarii Serviciului.

9.4 Atunci cand va primi o astfel de notificare, AutoCurate & eSteam se va strădui să reprogrameze Serviciul, dacă este fapt este solicitat de catre Client.

9.5 În cazul în care Clientul nu transmite o notificare înainte de ora 12:00 în ziua lucrătoare de dinaintea începerii Serviciului, Clientul este de acord să plătească o taxă de anulare de minim 250 lei fara TVA.

9.6 În cazul în care Clientul nu oferă acces in locatie pentru operatorii AutoCurate & eSteam sositi pentru a furniza Serviciul, Clientul este de acord să plătească o taxă de anulare echivalentă o taxa de 500 lei exclusiv TVA pentru acoperirea costurilor administrative și de călătorie.

9.7 Dacă operatorii AutoCurate & eSteam trebuie să ridice cheile de la adresa unei terțe părți de la o alta adresa fata de cea la care urmează să se desfășoare Serviciul, la prețul Serviciului se va adăuga o taxă de 50 lei exclusiv TVA. Taxa va acoperi doar ridicarea cheilor. Dacă cheile respective trebuie returnate înapoi la adresa de ridicare sau la orice altă adresă, se va aplica o noua taxă de 50 lei exclusiv TVA.

9.8 Pentru obiectele cu grad ridicat de murdarire sau cu mirosuri puternice, pretul va fi majorat cu cel putin 50% sau comanda va fi  refuzata.

9.9 Dacă suprafetele de curata contin păr de animale de companie care încetinește si ingreuneaza efectuarea procesul de curățare si igienizare, prețul Serviciului se va mari cu 30%.

9.10 Pentru prestarea Serviciului in regim de urgenţă preţurile se majorează cu 50% faţă de preţurile de listă.

9.11 Pentru masinile inudate sau afectate in mare parte de mucegai care trebuiesc „desfacute la tabla”, pretul serviciului se majoreaza cu cel putin 100%

 

  1. Condiții de plată

10.1 Clientul este de acord să plătească integral prețul cotat de AutoCurate & eSteam înainte de sau la ora Serviciului, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în prealabil cu AutoCurate & eSteam.

10.2 Plățile se pot face în numerar, sau prin transfer bancar.

10.3 În cazul în care AutoCurate & eSteam a decis să factureze Clientului contravaloarea lucrarilor dupa finalizarea Serviciului, Clientul este de acord să plătească integral, toate sumele datorate, în termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii facturii.

10.4 Clientul este de acord că, dacă AutoCurate & eSteam nu a primit plata integrală pentru Serviciul prestat în termen de o lună calendaristică de la data facturarii acestuia, atunci va fi aplicată o taxă de întârziere de 100 lei exclusiv TVA pentru prima lună. Se va percepe dobânda la rata fixă de 10% pe an în fiecare zi pentru orice sumă rămasa restantă ulterior.

10.5 Dupa trecerea unui termen de 90 de zile calendaristice de la neefectuarea platii cuvenite, AutoCurate & eSteam își rezervă dreptul de a transfera datoria unei agenții de colectare și de a trimite detaliile de contact ale Clienților catre agentia respectiva.

10.6 În plus față de sumele stabilite mai sus, Clientul este de acord să despăgubească AutoCurate & eSteam pentru toate costurile suplimentare legate de neachitarea de către Client a unei sume până la data scadentă.

 

  1. Neprezentare la prestarea Serviciului

11.1 În cazul în care un operator al AutoCurate & eSteam nu se prezintă la locatia Clientului în termen de 2 ore de la ora stabilita pentru inceperea Serviciului și nu furnizează Serviciul solicitat, AutoCurate & eSteam va returna integral Clientului  plățile efectuate de către acesta legate de respectivul Serviciu; sau se oferă să reprogrameze efectuarea Serviciului la o alta data, convenita de comun acord cu Clientul.

 

  1. Reclamații

12.1 Atunci cand Clientul este nemulțumit din orice motiv de calitatea Serviciului furnizat, acesta trebuie să informeze AutoCurate & eSteam în termen de 24 de ore de la finalizarea Serviciului. Dacă o problemă apare într-o zi de sâmbătă, aceasta trebuie raportată până luni, ora Dacă 12:00, pentru a fi acceptată ca o revendicare valabilă.

12.2 AutoCurate & eSteam isi doresc să ofere 100% satisfacție solicitarilor Clientului și se vor strădui să rezolve orice tip de problema rapid și eficient.

12.3 În cazul unei nemultumiri a Clientului, acesta se obligă să ofere AutoCurate & eSteam posibilitatea de a remedia lucrarile efectuate cu rezultate nesatisfacatoare in viziunea Clientului.

12.4 Sub rezerva clauzelor de mai sus, AutoCurate & eSteam poate, cu discernamantul sau rezonabil, să ofere Clientului oricare dintre următoarele:

a - o rambursare parțială sau totală a sumelor incasate pentru Serviciul respectiv;

b - refacerea Serviciului fără plata;

c - orice alt remediu considerat adecvat de către AutoCurate & eSteam.

 

  1. Excluderi și limitări

13.1 Singurele condiții și garanții care sunt obligatorii pentru AutoCurate & eSteam în ceea ce privește calitatea sau starea bunurilor și serviciilor furnizate Clienților sunt cele impuse și care sunt obligatorii prin lege.

13.2 AutoCurate & eSteam nu sunt responsabile pentru:

a - nefinalizarea sau furnizarea Serviciului ca urmare a încălcării unei garanții de către Client -inclusiv o incapacitate a Clientului de a furniza de utilitățile promise si necesare, un mediu de lucru sigur sau acces nelimitat la locatie;

b - orice pierdere sau prejudiciu suferit de catre Client sau de catre orice tert ca urmare a efectelor unor cazuri de forta majora, sau orice alte evenimente aflate in afara controlului rezonabil al AutoCurate & eSteam;

c - nefinalizarea sau furnizarea Serviciului din cauza unei acțiuni sau omisiuni a Clientului sau a oricărei alte persoane aflate in locatie în timpul prestării Serviciului;

d - uzura, deteriorarea sau petele care nu pot fi curățate sau îndepărtate complet;

e - orice uzură sau decolorare a a suprafețelor care devin mai vizibile odată ce murdăria a fost îndepărtată;

f - orice pierdere suferită ca urmare a oricărei spargeri sau daune la bunuri, obiecte de valoare (inclusiv antichități, obiecte cu valoare sentimentală) nedepozitate in mod corespunzator in incintele in care a fost prestat Serviciul;

13.3 Clientul recunoaște că rezultatele oricărui Serviciu furnizat pot varia în funcție de o serie de factori externi (inclusiv timpul scurs de la ultima curățare a suprafetelor) și că AutoCurate & eSteam nu poate oferi din aceste motive nici o garanție cu privire la rezultatele finale ale Serviciului.

13.4 În cazul în care Clientul cere unei terțe părți să inspecteze rezultatul curățării, atunci AutoCurate & eSteam trebuie să fie anunțată de acest fapt înainte de finalizarea Serviciului.

13.5 În cazul în care terța parte inspectează sau refuză să inspecteze rezultatul curățeniei, AutoCurate & eSteam nu poate fi făcută responsabilă pentru remedierea oricăror probleme de curățare restante care nu sunt menționate de catre terț.

13.6 În cazul în care Clientul sau orice terță parte instruită de catre Client nu este prezent la momentul finalizării serviciului, atunci nu se pot ridica pretenții cu privire la calitatea Serviciului executat.

13.7 Cu excepția limitelor prevăzute în acest Acord, AutoCurate & eSteam nu au nici o răspundere (inclusiv răspunderea pentru neglijență) față de nici o persoană pentru orice pierdere sau daune, consecvente sau de altă natură, suferite sau suportate de acea persoană în legătură cu Serviciile furnizate de AutoCurate & eSteam (inclusiv orice pierdere cauzată sau rezultată direct sau indirect din orice defecțiune, defect sau deficiență sau orice fel de sau în produsele utilizate sau Serviciile furnizate de AutoCurate & eSteam).

13.8 Rezolvarea unor anumite probleme poate necesita servicii suplimentare în afara celor pe care Clientul le-a solicitat inițial. Refuzul acceptarii serviciilor recomandate de către operatorii AutoCurate & eSteam la fața locului poate invalida garanția unui Serviciu de caliate.

 

14 Satisfacția clientului

14.1 În cazul în care Clientul nu este mulțumit de Serviciul furnizat și a fost depusă o reclamatie intemeiata în termenul de 24 de ore de la finalizarea lucrării, AutoCurate & eSteam vor remedierea lucrarea respectiva la un standard rezonabil spre satisfacția Clientului.

14.2 Prin urmare, Clientul trebuie să permită refacerea Serviciului și ar trebui să fie prezent în orice moment în timpul lucrarilor de refacere.

14.3 Clientul este de acord să permită AutoCurate & eSteam sa refaca orice Serviciu aflat in litigiu înainte de a anganja o terță parte pentru remedierea lucrarilor.

14.4 Nerespectarea termenului de 24 de ore nu va da dreptul Clientului la nici o refacere a lucrarilor sau rambursare a sumelor incasate deja de catre  AutoCurate & eSteam.

14.5 AutoCurate & eSteam solicită prezența Clientului sau a reprezentantului acestuia la începutul și la sfârșitul sesiunii de curățare si igienizare, astfel încât să poată fi efectuată o inspecție comuna iar, in cazul in care sunt necesare corecții, acestea să fie făcute pe moment.

14.6 In cazul in care există o dovada clară a faptului ca operatorul AutoCurate & eSteam nu si-a îndeplinit indatoririle asumate sau nu a procedat cu indemanarea necesara, AutoCurate & eSteam va reface, pe cheltuiala sa, partea nefinalizată sau nesatisfăcătoar realizata a Serviciului.

14.7 Refacerea, nu va putea fi efectuata după alte curățari sau reparații facute de catre alti prestatori de servicii.

14.8 Refuzul nejustificat al unei refaceri a Serviciului pentru partea nesatisfăcătoare a acestuia reclamata de catre Client limitează orice rambursare la cel mult 20% din valoarea Serviciului respectiv.

14.9 AutoCurate & eSteam e obligata sa raspunda in cel mult la 3 zile lucrătoare la orice reclamație facuta de catre Client.

 

  1. Despăgubire

Clientul despăgubește AutoCurate & eSteam împotriva:

a - tuturor pierderilor sau obligațiilor ce apar direct sau indirect ca urmare a furnizării Serviciului, inclusiv toate pierderile sau obligațiile cauzate ca urmare a încălcării garanțiilor si obligatiilor Clientului prevăzute în acest Acord;

b - toate costurile legale și alte cheltuieli suportate de AutoCurate & eSteam în legătură cu o cerere, acțiune, arbitraj sau altă procedură (inclusiv mediere, compromis, soluționare extrajudiciară sau apel) și inclusiv orice acțiune întreprinsă pentru recuperarea unei datorii de la Client.

 

  1. Accidente, spargeri, daune și furt

16.1 Clientul trebuie să informeze AutoCurate & eSteam cu privire la orice incident în care a avut loc din cauza oricărui act al operatorilor AutoCurate & eSteam în termen de 24 de ore de la finalizarea Serviciului.

16.2 În măsura permisă de lege, deteriorarea sau pierderea următoarelor obiecte este exclusă în mod specific de răspunderea AutoCurate & eSteam în conformitate cu aceșt Acord: numerar, bijuterii, obiecte de artă, antichități sau obiecte cu valoare sentimentală.

16.3 In ceea ce priveste uzura obiectelor supuse Serviciului, ambele parti recunosc, in principiu, un grad de minim 30% pentru orice obiect predat spre curatare.

 

  1. Rezilierea

17.1 Orice intelegere poate fi reziliata de către Client prin transmiterea unui preaviz cu cel puțin 24 de ore înainte de ora de efectuare a Serviciului.

17.2 AutoCurate & eSteam poate rezilia orice intelegere furnizând Clientului un preaviz cu cel puțin 24 de ore înainte de ora efectuarii Serviciului.

17.3 AutoCurate & eSteam poate rezilia orice intelegere intre parti, cu efect imediat, dacă Clientul încalcă prevederile prezentului Acord și, în opinia AutoCurate & eSteam, această încălcare nu poate fi remediată.

 

  1. Modificări aduse acestui Acord

18.1 AutoCurate & eSteam își rezervă dreptul de a actualiza sau modifica aceșt document în orice moment, fără o notificare prealabilă, pe site-ul https://www.autocurate.ro.

18.2 Clientul este de acord că orice utilizare a Serviciului ca urmare a unei astfel de modificări, fie ca o singură lucrare, fie ca parte a unui program contractat de curățare si igienizare, constituie acordul său de a respecta  termenii și condițiile modificate.

 

  1. Lege și jurisdicție

19.1 Clientul și AutoCurate & eSteam recunosc și acceptă că acest Acord va fi interpretat în conformitate cu legile din Romania și ambii sunt de acord să se supună jurisdicției exclusive a instanței din Bucuresti - Sector 6, în cazul oricărei dispute nerezolvata pe cale amiabila.

 

  1. Separabilitate

20.1 Clientul este de acord că, în cazul în care orice termen sau prevedere ale acestui Acord este considerat invalid, nul sau inaplicabil, atunci acea prevedere va fi considerată separabilă, iar termenii și prevederile rămase vor continua să fie obligatorii.

20.2 Toate prevederile incluse in orice capitol acestui Acord sunt valabile pentru orice tip de Serviciu prestat de catre AutoCurate & eSteam.

 

  1. Prevederi finale

21.1 Clientii nostri sunt întotdeauna tratati cu respect si decenta.

21.2 AutoCurate & eSteam nu va tolera nici un abuz verbal sau fizic față de nici unul dintre Clientii sau operatorii sai în nici o circumstanță și va lua măsurile ce se impun în cazul în care se întâlnește cu un astfel de comportament.

21.3 Acest document Acord reprezintă un contract între Client şi AutoCurate & eSteam, fiind de comun acceptat de către ambele părți, din momentul preluarii obiectului de curatat si igienizat de catre operatorii AutoCurate & eSteam.

 

 

Noutati

25/03/2024
  Curatare si igienizare covoare din matase de bambus

Covoarele din matase de bambus nu mai au...detalii »

19/08/2023
  AutoCurate, de acum si in afara masinilor

eSteam preia stafeta de la AutoCurate,...detalii »

01/04/2023
  AutoCurate - listata din nou in Catalogul Clubului Rezidential Stejarii

Datorita bunelor rezultate ale muncii...detalii »

AutoCurate - Contact

Copyright © AutoCurate 2024